توديع و معارفه
ستاد جمع آوري عکس و منابع ماندگار شهرستان آوج
ستاد مركزي جمع آوری تصاویر و منابع ماندگار بخش مركزي آوج
سه شنبه 23 خرداد 1396برچسب:معارفه مسئول ستاد, ستاد عكس آوج,, :: 14:16 :: نويسنده : روابط عمومي

 

   طي جلسه اي با راي پرسنل ستاد جناب آقاي رسول جاهد جعفرخاني به عنوان مسئول ستاد جمع آوري عكس و منابع تاريخي ماندگار شهرستان آوج منصوب شد.

   اين جلسه كه با حضور پرسنل ستاد انجام گرفت با توجه به اين كه آقاي عباس افتخاري داراي مشعله كاري و... هستند جعفرخاني معاون ستاد به عنوان مسئول انتخاب شدند.

   عباس افتخاري گفت : خدا را شكر ميكنيم كه در اين مدت 4 سال توانستيم به نحو احسن اين ستاد را اداره كنيم و برنامه اي متنوعه اي را برگزار نمائيم لذا با توجه به مشعله بنده اينجانب آقاي رسول جاهد جعفرخاني را به عنوان مسئول ستد معرفي مينمائيم و انصافا ايشان بهترين و شايسته ترين فرد هستند و سوابق كاري ، تحصيلي و اخلاقي  ايشان اين را به اثبات ميرساند.

   وي در ادامه گفت : باشد كه تمامي عزيزان با ايشان همكاري لازم را داشته باشند و ما نيز در هر عرصه اي و در هر كاري كه از دست مان بربيايد انجام و كمك خواهيم كرد تا اين ستاد نوپا به اوج خود در سطح شهرستان برسد..

   جعفرخاني نيز با تقدير و تشكراز زحمات و فعاليت هاي بي شائبه جناب آقاي عباس افتخاري در اين ستاد گفتن: اين نظر لطف و اعتماد شما عزيزان است كه بنده را به عنوان مسئول ستاد انتخاب نموديد كه انشاالله روسفيد پيش شما باشم لذا اين كه به حول قوه ا ياللهي بتوانم به نحو احسن و با كمك يكديگر برنامه هاي خوب و مطلوبي برگزار نمائيم  و جمع آوري آثار را دو چندان  و با همه نيروي خود در راس امور ستاد قرار دهيم.

   درآخر با اهداي لوح و كادويي به آقاي عباس افتخاري مسئول سابق ستاد تقدير شد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

جهت ارسال آثار (عكس و فيلم ) به پائين صفحه مراجعه نمائيد و در قرعه كشي شركت كنيد / واحد برنامه ريزي با همكاري واحد ثبت و جمع آوري آثار *
پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 2040
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1